filmkväll eller bara mys

Sådär, kom precis hem från en dag på stan. Jag följde med Stephanie för hon behövde lite assistans när det gällde shoppingtips och sånt så jag ställde upp. Hade ändå inget annat för mig så. Väl i stan blev jag också jättesugen på att shoppa - men icke sa nicke eftersom jag är luspank för tillfället :S Hjälpte istället Stephanie att hitta en halsduk (samma som min fast annan färg - vit), en mascara (samma som mig :P men det är ju enklare att rekomendera sånt man själv äger!), ögonskugga och en kajal! Ascool till hennes mörka ögon. Det tyckte vi båda två! Sen gick vi på donken (det var ett tag sen jag gjorde det nu) och jag köpte bara 1 hamburgare och Stephanie köpte en LillaMenyn. Vi satt där och åt innan vi bestämde oss för att åka hem. Oj, glömde berätta att jag faktiskt köpte en film. Lugnt Vatten heter den.

Pratade just med Melanie i telefon, hon kommer hem från Skövde ikväll, och vi bestämde att vi skulle ses! Kanske skulle kolla film men eftersom det blir lite sent (hon kommer hem vid typ 20.00) så kanske vi bara tar det lugnt med lite snacks och musik - ska försöka övertala henne att vi laddar min iPod med ny musi för det behövs kan jag ju säga ;) och Melanie är ingen svår person att övertala när det gäller musik - för hon vill ju också ha nya låtar! Ska bl a ladda ner:

Bryan Greenberg - Someday
Imogen Heap - Speeding cars
Sean Kingston - Beautiful girls
Jimmy Eat World - Work
Lionel Richie - Say you, say me
Goo goo dolls - Give a little bit
UB40 - Breakfast in bed
Travis - Re-offender
Trespassers William - Lie in the sound

Aja, nu ska jag gå och käka middag, pannkaka från igår! Åh vad jag är hungrig... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0