Inte för att skryta men...

...jobbet som hundvakt idag gick strålande. När jag (och Stephanie som också fått jobbet) åkte till Mälarhöjden för att träffa Cilla som äger hunden så var vi ganska nervösa. Tänk om vi gör bort oss? Tänk om hon inte tycker att vi passar för just detta? Tänk om jag säger något knasigt och fel? Och sånna saker.... men när vi kom dit visade det sig vara kolugnt. Cilla var hur trevlig som helst och första gången (som var idag) skulle hon följa med oss och visa lite vart vi kunde gå och berätta lite om Backus (hunden :) ) och lite sånt, och det gick också bra. När vi var tillbaka efter kanske en 20 minuters promenad pratandes och skrattandes så visade hon oss runt i sitt stora, och då menar jag verkligen STORA hus. Det låg precis vid vattnet med två väldiga balkonger och jättemysig inredning och jag tyckte allt där var helt perfekt. Vi bestämde också att vi skulle gå ut med Backus imorgon och på fredag efter skolan. Haha, äntligen ett litet extrajobb. Jag är verkligen den som behöver mycket pengar just nu så det här sitter som en smäck ;) Och efter dessa två promenader har man tjänat ihop 150 :- dåligt är det då inte!!!

Well, well nu börjar snart idol igen så det får jag inte missa så byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0