smått och gott

ÅHH vad det är härligt med fredagar :) jag vet inte vad det är men jag blir liksom gladare på något sätt.
Med en sovmorogn var hur min dag började, sen hade vi matte då jag och Stephanie satt och ritade på ett av mina papper medan vår mattelärare snackade om typ bollar och otekniskt spel haha. Fattade typ inget men men, det var kul ändå! Sen var det dags för lunch och det var inte så gott men vi satte oss med Johanna Lee, Sandra och Macka. Blev lite flamsiga och började grisa med maten och göra en massa experiment, rekomenderas EJ.
Det var sen det blev lite knas... alla var trötta efter näst sista lektionen så alla gick med på att dra hem. Grejen är ju liksom att om ALLA drar hem så kan inte läraren ha någon lektion och han/hon tror att vi alla trodde att lektionen var inställd. Men idag var det några som inte ville gå, för de ville inte ha skolk på sitt betyg så de kind of förstörde det hela! Men va fan, orkade inte bra mig så jag, Charlotte, Sara och Stephanie drog i alla fall (det var vi INTE ensamma om, det var typ 5 stycken som stannade kvar... :S ). Whatever... det är inte ofta som man tar chansen och skolkar så...
Efter skolan hade jag och Stephanie sällskap med Charlotte (Sara vek av tidigare för att träffa sin pojkvän) till slussen där vi sen tog t-banan vidare mot Mälarhöjden eftersom vårt lilla hundjobb ligger där. 1 timmes promenad med Backus blev det idag - och tro det eller ej - vi fick betydligt mer betalt än vi trott. 100:- var isället för typ 70 :- - det är stort enligt mig ;)

Nu har jag och pappa precis kollar klart på idol och jag ska nog ta och titta på One Tree Hill innan det blir sängdags. Mamma är ju som sagt i Lysekil (nära göteborg) så det blir en dotter-och-far-helg kan man säga. Imorgon ska jag och pappa åka in till stan för att shoppa lite. Jag behöver en skinnjacka och har sett en urläcker från Benetton. Det som förvånade mig var att priset inte verkade vara något problem för dem (1.600 spänn :P ) så jaa det får väl kanske bli den - hoppas bara att den sitter snyggt på också! Senare på kvällen ska vi äta ute på någon restaurang och bara ha det mysigt. Det är inte så ofta som vi två brukar göra sånt direkt. Tiden räcker liksom inte till. Ser faktiskt fram emot en heldag på stan med pappa :)

Btw här är en annan jättehärlig låt -> http://www.youtube.com/watch?v=cJefYZdBCkA
Den är från One Tree Hill och är skriven av Jake till Peyton <3 kärlek :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jessika Z kom tillbaka sen, och sen kom andra jessica och sen kom typ4 till & då gick jag också tillbaka så vi var typ 9 st där, haha.

2007-09-22 @ 15:11:31
URL: http://saandrajohansson.blogg.se
Postat av: Sara

jahaa, men vad hände då? kan vara bra att veta... så vi får alltså skolk? :O

2007-09-22 @ 15:44:10
Postat av: sandra

jag tror ni kommer få skolk, han sa att vi också hade fått det om vi gick. :/ jaja vi får se :)

2007-09-23 @ 15:39:01
URL: http://saandrajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0