Söndag

På ett sätt så hatar jag söndagar. Själva känslan av att man måste gå till skolan nästa dag gör så att hela söndagskvällen i stort sätt blir förstörd! Varför kan jag inte bara njuta av dagen som den är? Det är definitivt något jag tänker pröva idag. Idag vaknade jag hyfsat tidigt och gick då upp och åt frukost med pappa. Efter det hörde jag hur min mobil pep stup i ett så jag checkade vad det var som hände med den. Jag hade bara fått lite sms men från några som verkligen gjorde mig glad. Stephanie, som jag ska träffa idag, hade skrivit att hon vaknat och att jag skulle höra va mig när jag var klar. Mamma skrev att hon snart är på väg hem från Lysekil (yeey :) ) och sen var det ett sms från Lisa (min barndomskompis) som undrade om vi inte kunde träffas nästa vecka. Jag svarade att jag var ledig på fredag eftersom vi i Frans har studiedag då så då bestämde vi att vi ska ses på fredag! KUL! Det var verkligen jättelänge sen vi sågs... tror inte ens att det var i år... :S

I alla fall så ska typ jag och Stephanie åka till stan för att göra lite ärenden. Jag har i.o.f.s redan haft mitt lilla roliga på stan denna månad ;) är helt pank och har fått kläder etc för över 2.500 så... men jag följer med som personlig assistent när det gäller shopping. Åh, det är verkligen uppfriskande att gå på stan. Många fattar inte riktigt vinken med det hela men det gör vi. Det är bara så härligt att strosa runt kollar på kläder, smycken, smink och skor och bara vara. Att sen avsluta med en fika och genomskådning av folket som passerar caféet är inte heller trist! Att gå på stan är bland det bästa som finns, speciellt i gott sällskap! :)

Men men, nu ska jag ta och skynda mig lite så att inte stackars Stephanie får vänta alldeles för länge! Skriver mer ikväll! BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0