stressad gårdag

Efter att jag ringt Melanie och bestämt att vi skulle ses så tog jag det lugnt, innan jag insåg att jag hade en hyfsat stor läxa kvar att göra - samhälls/engelskan skulle vara klar till på måndag (idag). Så det var bara att ta tag i den och få den klar. Lite krångligt eftersom den skulle innehålla mina åsikter om abort och skolan och det som redan stod var det jag tyckte men jag var tvungen att skriva ännu mer så vi får hoppas (vi i min grupp) att det går hem :)

Senare ringde Melanie och sa att hon var vid T-Centralen och då var det dags för mig att ta mitt pick-o-pack, som bestod av nycklar, mobil, iPod och åkkort, och åka iväg för att möta henne. Det blev lite kaos på perrongen eftersom min hjärna slutat funka och trodde att hon skulle komma med Mörby, men hon kom egentligen med Fruängen så där höll vi på att missa varandra! Men det gjorde vi inte. På väg hem till henne så pratade vi lite om vad vi gjort i helgen och så. Jag berättade allt jag gjort (typ shoppat asmkt, tagit det lugnt, blivit pank, köpt alla saker jag köpt, fikat och sovit) och Melanie berättade allt om sin Skövderesa. Hon verkade ha haft det roligt i alla fall!
Väl hemma hos henne så skulle hon äta lite eftersom lunchen på tåget inte direkt blev av... så jag höll henne sällskap innan vi satte igång med att ladda ner låtar till min iPod, göra hennes läxa som var att skriva ett föredrag om en bok hon har läst för länge länge länge sen och bli stressade. Jag blev stressad av att Melanie hela tiden tjatade på mig att jag retade henne, och OKEJ det må vara sant för jag satt och trummade på bordet, sa att hon borde skynda sig istället för att snacka med sina kompisar på msn och var lite allmänt irriterande ;) men men kul hade vi ända tills klockan blev efter 22.30 och det blev dags för mig att dra hem. Jag var nöjd eftersom jag fått som jag ville - 50 nya fräcka låtar att lyssna sönder (som de andra ;) ) och stackars Melanie satt kvar hemma med en halvgjord läxa och stress upp till öronen... oopsie... hon kanske inte är så glad på mig idag. Men det får jag ta....
Klockan är nu 8.15 och jag ska snart börja dra mig mot t-banan för att åka till skolan men jag har verkligen ingen lust! Btw Stephanie smsade imorse att hon inte kommer idag för hon är sjuk, hon hostar har ont i halsen och blöder näsblod. STACKARN! Men jag ska ringa henne efter dagens slut och uppdatera henne om det som hänt i skolan och så.... men men - krya på dig gumman och till alla andra... PUSS

Kommentarer
Postat av: steffh

taack tack!

2007-09-29 @ 20:59:31
Postat av: Sara

det var så lite gumman <3

2007-10-01 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0