träff med en gammal kompis

Hallå hallå, nu har jag inte skrivit på en hel dag, haha kan du tänka dig :P Igår var det vanlig skoldag med tråkiga ämnen och dagen var dessutom lång - gick till 4! Efter att vi slutat var det bara att ta sitt pick-o-pack och skynda sig hem för att slänga i sig en snabb middag bestående av nudlar och smörgås innan det blev dags att ta bussen till Liljeholmen för att möta Stephanie för att åka till Kulturama där vi går på dans. Riktigt kul faktiskt :) Vi dansar till låten Boardmeeting med Timbaland, bara så att du vet. Sen var det dags för den jobbiga delen. Dansen slutar nämligen halv 8 och det är ju idol klockan 8 så varje torsdag får vi springa till tvärbanan för att åka typ 12 stationer till liljeholmen, ta t-banan hem och sen springa resten. Stephanie är lyckligt lottad som har jättenära hem från stationen medan jag har typ mer än 600 meter!! Det är fett jobbigt att springa när man är helt slut efter dansen (tro det eller ej men det är jättejobbigt att gå på dans...!) och jag har en jättejobbig uppförsbacke. Alltså den är typ inte brant men den är seg och lång!!! Men igår hann vi med en tidigare tvärbana så jag hann till och med se den delen av idol som är innan pausen! :) BRA JOBBAT MARTINSSON!

Resten av kvällen spenderade jag i mitt rum med en skräckfilm och lite snacks bestående av frukt! Nyttigpetter är vad jag är numera! Filmen vad ganska äcklig faktiskt, inte liksom monsteräcklig utan spännande-äcklig! Lugnt Vatten heter den och den borde ni verkligen se. Nicole Kidman och Sam Niel spelar jättebra! Ett filmtips för er som gillar att få kalla kårar när vi ser på film! Btw, har någon sett den??

Idag väckte mamma mig vid 10, för det hade jag sagt till henne. Så jag gick upp, åt frukost, kröp ner i sängen igen och kolla på One Tree Hill och så kom Bullen (er som inte vet vem det är så är det min lilla katt :D ) och ville gosa så det hela slutade med att jag stängde av tv:n och myste med henne tills jag plötsligt slumrade till och somnade! Ojoj, mamma trodde att jag hade tid med det så hon väckte inte mig igen. Så klockan 12.20 vaknar jag igen och kom på att idag skulle jag ju träffa Lisa (en gammal barndomskompis) så här kunde jag ju inte ligga och såsa - täbnk om hon liksom ringde och så ligger jag i pyjamas i min säng helt ofixad!! Så det blev att skynda sig på med kläder, tvätta håret och sminka mig innan jag kunde slappna av. Det dröjde ett tag innan Lisa hörde av sig men nu har hon smsat och sagt att hon slutat så nu ska jag ta t-banan till T-Centralen för att träffa henne där. Det ska bli kull att träffa henne, har inte gjort det på typ FÖRlänge nu! Ciao!

P.S
Ikväll åker jag och fmailjen till landet (som ligger i närheten av Trosa, Vagnhärad) så jag kommer inte kunna skriva förrän på söndag! Men hoppas att ni kommer ha en härlig helg för det kommer jag ha! På söndag ska jag också träffa PR lite... undra vad vi ska hitta på? Anyway.... vi hörs på söndag allihop! PUSS

Kommentarer
Postat av: steffh

JAG HAR SETT DEN!!!

2007-09-29 @ 21:06:26
Postat av: Maria

Lisa Korsár?
MYSIGT med landet, pussa BULIS ifrån mig.

2007-09-30 @ 12:39:49
URL: http://maria91.webblogg.se
Postat av: Sara

haha jaa faktiskt :)
läget annars då?

2007-10-01 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0