vanlig dag

Idag har det varit en helt vanlig dag. I skolan gjorde vi inte så mycket, förutom blev utskällda av vår samhällslärare christer för att vi skolkat, blivit chockade av att vi fick veta att redovisningen i samhälle är imorgon, varit GANSKA stressade, fick ordern att "leka" kunder i en affär för att kolla servisen och pratat en massa skit! Så ser en dag ut kan man säga ;)

Just nu är jag ensam hemma för mamma o pappa är och handlar. Pratade just med Stephanie på telefon - vi försöker korta av våra tal (till redovisningen som bara får vara 3 minuter MAX) som ligger på typ 2 minuter var. AJAJ - inte bra! För sen ska Anna prata också och då blir det alldeles för mycket! Men men, vi får väl se!

Snackade också med Sanna för en stund sen (på msn) som klagade på att jag alltid skriver så långt HAHA, så här ska hon få ett kort inlägg!
Ikväll blir det lite plugg, because of the test and the speech tomorrow - OMG! Men egentligen är det inte så mycket så jag känner mig väldigt lugn. Finns säkert skolor med betydligt jobbigare veckor (???)! Och sen får vi ju INTE glömma idol klockan 20.00 heller. Igår var det killarna som sjöng och som tur var blev rätt kille utröstad (tycker jag) men jag tycker fortfarande: UT MED KNUT! Men ikväll är det alltså tjejernas tur. Kul - för jag tycker att girlsen i år är mycket bättre!
Så, nu kom le parents hem igen så nu ska vi gå och laga mat på familjevis! MYS!
See you :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

så går det när man skolkar, gumman ;D

2007-09-25 @ 18:58:02
Postat av: Maria

bra nu är du också fast i bloggvärlden Saris! ;)
dina inlägg är inte för långa.! PUSSSSISS vi hörs och ses snart

2007-09-26 @ 13:53:54
URL: http://maria91.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0