12.00.00

Det var verkligen skönt att höra igår att vår spanska blev "inställd", för att läraren var så snäll och gav oss en läxa att göra och om vi gjorde den slapp vi morgondagens lektion. Soft! Sitter just nu vid datan och har precis gjort mig i ordning, haha ganska mycket för tidigt men jag älskar att bara ta det lugnt på morgnarna. Idag är det varmt ute så dagens outfit består av leggings, vita shorts, ett vitt linne, en bkå bolero och min skinnjacka och vita streetskor :) kommer även släpa min stora väska idag för idag ska det gymmas för hela slanten! Usch och fy, det var ett tag sen nu - det ska det bli ändring på! Efter gymmet ska jag och Stephanie säkert ta nått att äta på vårt stammisställe och sen ska vi göra inlämningen i marknadsföring som ska in imorgon. Opsie, glömde säga att vi ska sola också men vet inte om vi ska göra det innan eller efter gymmet!?
Nu ska jag sminka mig klart... bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0