8/4 - 08

Imorse hade vi en väldigt rolig lektion nämligen turism med mig, Stephanie och Sandra som lärare ;) haha det blev riktigt lyckat - i alla fall enligt Madde (läraren!). Vi hade förberett en frågesport med typ 20 frågor i ett häfte som vi delade ut till alla grupper och när de var klara fick de en extrauppgift... det var skönt för vi behövde typ inte göra nått..... bara sitta där och se till att alla gjorde sitt liksom!
Sen hade vi marknadsföringsprov som gick helt okej - tror i alla fall jag får mellan G+ - VG+ beroende på hur vår lärare rättar - om man säger så..... :S

Efter skolan så åkte jag och Stephanie till Högdalen för att gymma och idag körde vi riktigt hårt. Vi körde konditionspasset och 5km run-passet på rullbandet och sen rodde vi 1 km. Avslutningen blev magstyrka och stretching på mattan! Det kändes verkligen skönt! Nästa stopp blev det på Gullvivan för middag och lite plugg. Jag åt bakad potatis och Stephanie åt köttpaj - mums! Pluggandet gick inte så vidare bra eftersom vi inte hade ett speciellt häfte med alla svar i med oss så vi delade upp frågorna och kör de hemma istället och byter imorgon liksom. Juste, en rolig sak som hände på fiket var att när Stephanie upptäckte att våra vattenglas var ½ mm från att ramla i golvet och vi började skratta asmycket så var det en sur gammal tant där som sa "Kan ni inte sluta någon gång????" förlåt att man tyckte en sak var rolig!! OKEJ, vi hade skrattat en hel del innan också men inte SÅ högt att det störde liksom.... blä på henne!
Vi tog sen, mätta och belåtna, buss 165 till Liljeholmen där vi sen åkte en t-banestation till Hornstull för att sola. Jag pressade igenom 20 minuter och Stephanie 15 minuter.... skönt skönt... då är man ännu brunare tills Stefan kommer hem imorgon. Tror inte vi kommer kunna hålla oss utan ses imorgon ändå - fast han landar vid 20.30-21.00 :P hihi så är det när man är kär <3

Just nu skriver jag det sista på samhällsfrågorna och snackar lite i telefon :)
Senare blir det nog mys i sängen med en film eller mitt kära Prison Break

Kommentarer
Postat av: steffh

köttpaj - vad äckligt det lät :P haha. Ja, dumma tant, bara för att inte hon kan skratta !! :O
Jag solade faktiskt 17 minuter ;) hehe

2008-04-08 @ 21:26:12
Postat av: sara

haha vadå 17 :P? stoppade du en som var 20 då eller hihi? puss

2008-04-09 @ 08:27:02
URL: http://martinsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0