dag på stan

Stephanie och jag möttes i Liljeholmen, för att jag kom försent till vår "mötesplats/tid" eftersom jag snackade med mamma och glömde bort tiden! Vi åkte in till stan för att kolla lite och förhoppningsvis shoppa lite. Nada blev det shoppat för min del, men Stephanie köpte ett par svarta high-heels som var ganska fina - vädligt vanliga :) Nu sitter jag hemma vid datan för att vänta på att mamma och jag ska börja med maten, om hon bara kan hitta receptet vill säga... annars hotade hon med fiskbullar, men som tur är har jag 0,0 problem med det så vi får väl se vad det blir :P senare ikväll ska jag och Stephanie ta en sväng om med moppen (igen). Fast bättre klädda måste vi nog vara för att orka vara ute mer än nån timme!! det blåser som fan när man åker... får väl se när och var det blir men det är alltid roligt!
Glömde ju att berätta om Stephanies imponerande skills igår - hon har alltid haft lite svårt att ta ner moppen från stödet och ännu svårare med att få upp den, men igår så fick hon mig att tappa hakan för hon klarade båda två sakerna på 1a försöket! Duktig flicka ;) får se hur det går ikväll....

Inatt när jag kommer hem ska jag ringa Stefan och kolla på One Tree Hill tror jag, det var ett tag sen nu

Kommentarer
Postat av: stephanie

haha, ja, jag är sååå duktig! ;)

2008-04-05 @ 17:12:05
Postat av: Sara

I'M SO PROUD OF YOU MY GIRL ;)

2008-04-05 @ 17:16:02
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Anonym

heej alla i sverige ^^
-ännu svårare med att få upp den. ursakta mig men lite mkt misstolkning for min del, hahah!
allt bra?

2008-04-05 @ 19:47:15
URL: http://gloriousgirl.blogg.se
Postat av: Sara

nejmen är det madde ;) joo allt är perfekt!! hur har du det i spain? :)

2008-04-06 @ 10:38:37
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Anonym

japp, det e jag som talar^^
allt e helt javla perfekt har! jag typ dööööööör. plus att vissa e sa himla underbara :D

2008-04-07 @ 22:35:38
URL: http://gloriousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0