dagar rullar på som det ska, det går bra nu

Haha jag vet att jag gjort om texten lite så det behöver ni inte kommentera :P
Idag så började jag egentligen 12, men var i skolan lite efter 10 för att jag, Sandra och Stephanie var tvungna att förbereda inför vår lektion som vi ska hålla imorgon. Blev klara och resultatet blev riktigt bra faktiskt, jag skulle i alla fall tycka vår lektion skulle vara rolig!! HAHA ego jag vet men men.... efter det stack vi ner till matsalen för att kolla om maten var ätbar men neej - potatisbullar vilket är helt oätligt! usch så det blev fil för oss! det är alltid gott och det finns nästan alltid, annars skulle det bli lite jobbigt....

Tog en liten promenad hem från Telefonplan idag för t-banan gick bara dit så istället för att lata mig och vänta på nästa tåg så bestämde jag mig för att gå hem. Det avr riktigt skönt för på hemvägen tittade solen fram - varmt och mysigt :) nu, väl hemma så ska jag snart plugga lite för vi har "prov" imorgon i marknadsföring så om jag vill att det ska gå bra så får jag nog ta och läsa lite haha! så nu måste jag kila, boken kallar!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

när slutade du gilla potatisbullar? Det är ju SJUKT gott!

2008-04-08 @ 09:52:09
URL: http://maria91.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0