double

Torsdag
Skoldagen gick helt okej, inget som var pain förutom soprovet dårå... gick inte så jättebra så vi får väl hoppas på det bästa och hålla tummarna! Efter skolan som slutade lite innan 14.30 så satte jag mig på Hässelbybanan för att åka hem till Stefan, han den lylloungen var ledig (de fick ledigt för dagen innan kom de hem från Spanien så...). Vi hade riktigt mys :) kollade film, var lite på hans rum, myste, åt middag med hans trevliga familj och sen när klockan började bli över 21 så följde han med mig till bussen. Det tog riktigt lång tid den här gången, vet inte varför men jag var inte hemma förrän vid 23 :O jobbigt att det tar sån tid... men det blev en riktigt lyckad kväll ändå <3

Fredag
Idag så började jag vid 10 med matte och vi gjorde inte direkt så mycket. Sen var det lunch och det var inte så gott så jag tog fil istället :P på engelskan så gick vi igenom lite gamla uppsatser från nationella proven förra året för på torsdag (nästa vecka) så ska vi ha uppsatsskrivning på engelska nationella så Ola ville visa lite olika exempel liksom... efter engelskan så drog hela klassen in till Rådmansgatan för att gå på bio på Grand. Vi såg filmen Bunny Chow och den sög så hårt att jag somnade efter bara 15 minuter. Jag vaknade av att Sandra petade mig på låret och Stephanie sa att jag hade stönat och typ pratat i sömnen :S pinsamt för det var en annan skola där också!!! men men, det bjuder jag på!

Jag åkte in till T-Centralen för att möta upp Mela som jag sedan hade sällskap med till Brommaplan. Hon skulle hem till sin pappa och jag skulle träffa Stefan en snabbis för imorgon åker han till Turkiet en vecka - jobbigt för jag kommer sakna honom. Men det blir desto roligare att ses sen så jag får tänka framåt :) han var lite trött för han kom direkt från träningen men vi snackade och lite sånt innan vi åkte åt varsitt håll - jag hem igen och han vidare till repning med sitt band. MaggotTherapy.

Till middag blev det pannkaka för mig, och pizza för päronen. Nu ska jag gå och möta Stephanie på åsen för vi ska ha tjejkväll och kolla på Sagan om ringen 2 och mysa hemma hos mig :) för jag har inte sett de filmerna så Stephanie "tvingar" mig att se de - men de är faktiskt heelt OK!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahha det var amanda som petade på dej ;)

2008-04-11 @ 19:55:33
URL: http://saandrajohansson.blogg.se
Postat av: steffi

2:an heter Sagan om de två tornen
haha :D

2008-04-12 @ 13:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0