en dag på stranden

Eller nej kanske inte direkt stranden men det var bland sand och stenar och vattnet som kluckade mot land :) jag och Stephanie åkte moppe idag efter middagen som vi åt på ett café i Högdalen efter att vi tränat och solat :) det kändes riktigt skönt att göra sig av med lite kcal men även att bättra på brännan lite. Att vi sen var nyttiga skadade ju inte heller :) det var supermys att åka moppe - kändes som förr i tiden (sommaren 07 gud va mkt vi åkte på den där röda saken då asså!!).... bilder kommer imorgon! jag lovar :)
När jag kom hem så satte jag mig i sängen för att kolla på filmen, Hot Chick, som jag lånade av Stephanie. Den är så rolig så jag skrattade flera flera gånger = härligt! Det var ett tag sen jag skrattade nu..... :/
Veckan som är här ser väldigt nice ut:
Tisdag - träna, sola och moppe med Stephanie
Onsdag - ledig från skolan - Djurgårn med Stephanie
Torsdag - skola, ta en fika med Robban och kanske träna
Fredag - förhoppningsvis träffa Stefan, om han har tis :s
Lördag - hoppas på att träffa Stefan även idag, fest?
Söndag - INGET PLANERAT
SKÖN VECKA MED ANDRA ORD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0