i love portugal

Pappa kom hem från portugal igårkväll och självklart så hade han med sig presenter till mig och mamma. Mamma fick ett par jättesöta örhängen i form av någon triangel med stenar och hängen på - jättesöta verkligen så de kommer hon inte få ha för sig själv :P jag fick (idag) mina presenter som var en tröja från Hardrock Café, två parfymer som jag önskat mig jättelänge (en av de har jag haft en gång innan, men som tog slut) och en mugg som det står nått med puentes på hihi! Tack pappa, det var perfekta saker! <3

Ikväll blir det lite plugg för jag har ett samhällsprov imorgon om ekonomi och inflation och sån skit som jag måste lära mig utantill... det är ett frågepapper med typ 50 frågor! Fast jag kan den övre delen nu (vilket är typ hälften...) så... :) det känns bra nu. Hade typ ångest förut asså!

Om några timmar kommer Stefan och c/o landa och han lovade att ringa när han landat så ikväll får jag äntligen prata (utan att oroa mig över att pengarna ilar iväg) ut om allt som hänt i spanien för honom, och här i sverige när han vart borta. Imorgon ska vi träffas så vi pratar säkert mera då!!

               

1) Hardrock café
2) Cacharel - Amor Amor
3) Paul Smith - Floral


Kommentarer
Postat av: stephanie

hihi, de parfymerna har jag :D love floral

2008-04-09 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0