lägg ner

Jag var fan riktigt riktigt trött imorse, hade satt klockan på 10 för jag skulle hem till Stefan för att lämna hans tröja innan han åker till Turkiet - vilket han gjorde idag så jag hade lite bråttom. Jag mötte upp honom i Vällingby C och vi gick runt lite där i centrum för Stefan behövde ett nytt head-set för att kunna lyssna på sin bra (host) musik :P de fanns inte där så vi blev skjutsade av hans mamma till Kista där vi gick in på PhoneHouse och där hittade vi de i alla fall - tur! Väl hemma så kollade vi på det sista Prison Break avsnittet som han hade och hade mys med stort M! :) Vid 4 så skulle Stefans pappa köra honom till Arlanda så jag tog bussen hem efter att ha sagt hejdå och lite så...

CP-t-bana säger jag bara för när jag bytte från Hagsätrabanan till Fruängen så var det nått fel så de tvingade alla att leta upp en massa ersättningsbussar som fylldes på 10 sekunder... hann man med? Ehh NEJ!! Jag ringde Jessica och bestämde att ta 3an till Skanstull och där byta till 4an till Hornstull. Det gick riktigt smidigt för en gångs skull och vid 18 så mötte jag upp Jessica utanför hennes port i Kransen!
Vi har precis sett klart på SAW 4 och ätit lite godis... den var äcklig som vanligt (eller som de andra!!!) så nu får vi väl se vad vi hittar på som muntrar upp oss ;)
Imorgon måste jag skriva min engelskauppsats, åka till stan och köpa lite saker och sen på kvällen blir det konsert, TAKIDA, med Mela som gäller. HÖNT!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Yes och Takidas konsert kickade nötter! ;D

2008-04-15 @ 00:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0