lördagar <3

Den här veckan har varit riktigt skön i skolan, det enda "jobbiga" vi har gjort är typ de 3 proven.
Onsdag - spanskaprov
Torsdag - nationella engelska
Fredag - grammatik i engelska
Alla proven gick faktiskt förvånadsvärt bra :) så man hoppas på det bästa!
Jag har även typ träffat Jessica, Mela och Stephanie nästan varje dag efter skolan - härligt sällskap det där!
Ikväll kommer Stefan hem och det ska bli så skönt eftersom jag saknar honom nu vid det här laget! Först hejdå en vecka till Spanien och sen hem två dagar, då vi i.o.f.s träffades, och sen hejdå igen - iväg till Turkland en vecka! Jobbigt allså... men ikväll kommer han hem :) jag tror inte att jag hinner träffa honom för jag ska på krökfest hos Jessica tillsammans med Linn, och kanske Blondie (?)!! Ska bli riktigt roligt faktiskt - så det kommer bli en låååååååååååång natt för min del. Du vet vad jag sa till dig Mela ?! Det kommer så ske alltså :P Stefan också!
<3 bye nu ska jag ta ett långt bad med peeling och massa krämer! so long..

Kommentarer
Postat av: Melanie

haha I know ;) it happened, twice till och med, men det va kul ;D

2008-04-20 @ 14:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0