lurardagen

April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!
Haha, idag ska jag fan inte gå på några skämt alltså - jag ska vara på hugget så don't try with me!
Idag har vi resursdag i skolan så klassen ska spela bowling i Enskedehallen tillsammans med HP2B klockan 13 så alla fick en rejäl sovmorgon. Slutar väl typ vid 14 och då åker jag hem till Stefan. Han åker till Spanien imorgon så det här blir sista gången vi träffas innan han åker :( kommer sakna honom!!

Igår var jag, Stefan, Mela och Stephanie i stan och gjorde inget speciellt. Vi umgicks bara i stort sätt. Kollade lite affärer och senare åkte Stefan och Stephanie hem och jag och Mela gick till SandysHötorget och åt middag - det var riktigt gott för jag hade kanppt ätit något annat under dagen... mysig kväll!

Nu måste jag fixa det sista innan jag ska ta bussen som går vid 12, ska möta Stephanie i Liljeholmen så åker vi tillsammans... bloggar mer ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Sara jag har varnat dig, sluta nu..!

2008-04-01 @ 14:25:19
URL: http://maria91.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0