physical joy

Om bara några timmar så ska jag och Mela skrika oss hesa inne på Cirkus för då är vi på Takidas konsert. Just nu sitter jag och lyssnar på Death Cab For Cutie och jag kan verkligen inte höra för mycket med de. Har typ lyssnat på de i mer än 6 timmar idag bara :P de är mina favoriter!!! Kan kanppt vänta tills jag får se de LIVE i Arvika tillsammans med mina kompisar :) vilken jävla känsla alltså! Lånade deras skiva "Plans" igår av Jessica och den har spelats OM och OM igen :) rysligt bra album alltså!

image279

Nu måste jag kila och göra mig klar tills jag och Mela ska åka, om typ 1 timme eller så... hoppas du får en kul kväll - vad du nu ska göra ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh var du på takida?? JAG MED!!!!!!

2008-04-14 @ 08:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0