resursdag

Hade resursdag i skolan idag så vi började som jag skrev innan 13 med bowling i Gullmarsplan. Vi spelade 6 pers på en bana - jag, Stephanie, Benjamin, Sandra, Kim och Markus (min handledare). Det gick väl heelt ok, kom 2a på 91 poäng på 1 serie... haha inte bästa men men! Stephanie vann den mallgrodan haha :P hon fick 114 eller ngt sånt... när vi slutat satte jag mig på t-banan mot Hässelby för att åka hem till Stefan :) han kom och mötte mig i Vällingby där vi sen tog en buss hem till honom. Han bodde jättefint, i ett blått hus! Vi lyssnade lite på musik och myste lite innan jag var tvungen att dra för han skulle till hallen. 

Jessica mötte upp mig i Slussen där vi tog en fika på 7-eleven och gick runt på en ordentlig promenad :) kändes skönt! Vi avslutade kvällen i tanto och jag fortsatte mot Fruängen för att hinna med ett snabbesök hos Mela också :)  

image270



Imorgon slutar jag vid 2 och då ska Jessica möta upp mig, för jag har hennes plånki ;) ser fram emot imorgon, men ändå inte för att Stefan åker till Spanien och är borta en hel vecka! Kommer sakna honom enormt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0