sommardag

Idag är det verkligen en rekordhärlig dag! Solen lyser, det är blå himmel, det blåser typ inget och jag är på bra humör! Det kan inte bli bättre. Eller jo, om Stefan var hemma så skulle att bara vara perfekt. Han ringde alldeles nyss på hemtelefonen från hotellet så vi pratade lite. Det är tydligen jättehärligt väder och varmt därnere så de flesta har bränt sig. Robban och Stefan är båda röda haha!! Idag skulle de till playan och schteeka lite - åhh vill också!

Om 30 minuter så ska jag dra iväg till stan med Stephanie - jag och mamma rensade min garderob och jag vet inte hur mycket skit vi rensade ur så jag ska få lite pengar till nya kläder idag. Hoppas jag hittar nått fint - är ganska kräsen av mig! Sen tar vi väl förhoppningsvis en fika i stan också innan vi drar hem igen.
Juste, igårkväll var vi ute med moppen och det var inte igår kan jag ju säga! Det kändes som en sån här dèja vu för gud så mycket vi åkte förra sommaren! Härligt härligt..... men tyvärr inga moppepojkar igår..... det var kanske lite för kallt ute!
Nu ska jag äta gröt - pling! 

Kommentarer
Postat av: stephanie

älskar våren nu :)

2008-04-05 @ 13:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0