söndag

Vanligtvis så tycker inte jag om söndagar, bara för att man vet att man har en ny skolvecka framför sig - oftast proppad med prov och så, men den ångesten som brukar vara där finns inte idag. Jag känner mig helt lugn och glad och det är nog för att jag ser fram emot att träffa alla jag ska träffa idag. Vid 12 ska jag möta Jessica i kransen och vi ska typ snacka och jag lovade hjälpa henne att sätta upp lappar om att hennes valpar är till salu och lite sånt. Senare idag måste jag träffa Sandra och Stephanie för vi ska hålla lektion på tisdag och vi vet verkligen inte vad vi ska göra så det måste fixas idag (imorgon, måndag, måste man plugga till ett prov på tisdag!)! Innan det ska jag och Stephanie nog hinna med att sola också :) det är sååååå skönt och i vårt "nya" solarium känner man verkligen att man får färg på sig och man ser skillnad sen innan.... härligt där!
Nu måste jag tvätta håret och klä på mig innan jag ska möta Jessica :) även idag är det härligt väder - solen skiner och det är blåhimmel (bara några få moln) och värmen finns där! ÅHH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0