24 februari

Kom hem från Hornstull för ett tag sen!
Jag och Stephie gjorde vårt andra besök där för att bygga på våran bränna till beach08!! Jag vill definitivt bli lite brun eftersom jag ska plåtas imorgon :) det ska bli så himla roligt! Haha, fast jag tror att jag har bränt min rumpa lite... ajaj haha!
Dagen idag började vid 11 då jag steg upp ur sängen. Det kändes ganska tungt med tanke på gårdagen som slutade med att jag störtsomnade vid 03.00. Illa Sara, om man ska vara fräsch dagen därpå så måste jag verkligen skärpa mig :P jag hade i alla fall mycket roligt igår kan jag ju tillägga. Var längesen nu som jag träffade Micha <3
Efter att jag ätit frukost ringde Mela och frågade om jag vill dra med till Skärholmen med hennes mamma och småsyskon för att besöka det välkända Trollskogen haha! För er som inte vet (och det gjorde inte jag heller förrän idag...) så är Trollskogen en lekvärld för både stora och små och där spenderade vi hela förmiddagen. Gud så jobbigt det var att återgå till barn haha. Fick flera blåmärken och skrubbsår men sånt får man leva med - hade i alla fall riktigt kul! Senare så åt jag även middag hos Lundh's och det blev kyckling med klyftpotatis -> MUMS! Sen fastnade vi i en diskussion med Peter om tatueringar och fylla så jag kom lite försent till Stephies och min mötesplats, men hon förlät mig (hoppas jag :P).

Nu ska jag återgå till mitt rum för jag ska bädda rent och sen ska jag krypa ner med en cappucino och kolla på SATC... sov gott folk!

  -  en cappucino gott folk          -  ett vill ha sommaren 08


Kommentarer
Postat av: Melanie

haha, Peter^^ han e rätt rolig ibland :P och Mischa e så jävla kul, älskar henne och hennes humor :D

2008-02-24 @ 22:39:55
Postat av: plupp

Du vet väl att det är februari...? :D

2008-02-25 @ 11:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0