Alla Hjärtans Dag <3

image151
Glad alla hjärtans dag i efterskott allihopa!
Dagen var väldigt skön i skolan men blev ännu mysigare inpå kvällen. Stephanie messade och frågade om jag ville gå på restaurang och fira hjärtedagen - självklart ville jag det så efter att ha tagit en fika och snackat lite med Madde så åkte vi in till T-centralen för att äta middag på Vasagatan - Jensens Biffhus (kallar jag det :P) och det var jättegott. Vi åt kyckling båda två och till efterätt blev det ett stort lass glass eftersom man får äta tills man spricker där för bara 50 :- !!! Kom hem ganska sent och då la jag mig i sängen för att sova, men innan jag somnade hann jag kolla på två avsnitt av SATC :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0