crazy day

Sitter just nu hemma hos Jessica och gud så mycket roligt vi har gjort idag. Vi har lovat varandra lite crazy things också. I sommar ska vi bli lite drunkie och sedan däcka i en gunga i kransen :) och idag så satt vi på ett berg och hade det trevligt medan vi diskuterade livet och kärlek. Imorgon är det alla hjärtans dag och då ska jag jobba och hon ska gotta sig hemma ensam med the notebook och choklad - jag vet vi är sorgliga :P
Sedan fick vi en impulstanke att vi skulle köpa pizza och äta i parken så vi förverkligade våran idé - mmm... det var gott!!! nästa vecka är det hennes tur att bjussa mig ;)

Snart ska jag hem och plugga innan jag ska ringa Stephanie... annars ska väl kvällen spenderas hemma med SATC :D åhh fick boxen för två dagar sen så nu har jag mkt att titta på :)
Imorgon börjar jag vid 12 så det blir gymmet innan skolan - skönt det behövs efter min och Stephanies lilla tårtätning igår och pizzan idag.... bilder kommer!

image146
JESSICA

Kommentarer
Postat av: steffh

Ja, nu får du titta klart på Sex and the City så jag har nån att prata om det med! hihi, har ju väntat ett bra tag nu :D

2008-02-13 @ 22:00:11
Postat av: Anonym

japp och det har vi redan börjat med :D mysmys

2008-02-15 @ 22:44:26
URL: http://martinsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0