härliga gårdag

Igår vet jag inte vad som flög i mig men jag mådde bara så himla bra... så jag "firade" det med att träffa Stephanie senare på kvällen för att hyra film och ha en mysig tjejkväll. Kände att jag behövde en sådan kväll! Jag tog bussen till Kilaberg och sen mötte jag upp henne vid sitt hus och vi gick för att hyra film. Stället där Stephanie brukar hyra i vanloga fall hade inte så många bra så vi tog en liten promenad längre ner i området för att hyra där istället. Det skulle vi inte gjort för de var så himla otrevliga att ens glada humör försvann direkt. En sak som sas var:
Stephanie: men kan man hyra utan att vara medlem här?
Tanten i kassan: Ja, men man måste ha leg!
Sara: Men kan man inte hyra med bara sitt telefonnummer?
Tanten i kassan: Men neej, leg sa jag ju!!!!!!!!!! (fett arg)
Man ba guud vilken bra service ni har här - vi kommer inte tillbaka bara så ni vet!
Vi hyrde i alla fall filmen Unknown och den var inte ens bra... bara i början :P sen ringde Stephanies mamma och sa att jag kunde få skjuts hem med henne kompis Gunnar, och det fick jag. Under den lilla bilturen hann vi prata om en hel del :P Sedan stupade jag i sängen för jag var dötrött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0