i'll do better...

image197 jag vet att jag ibland är lite dålig med min uppdatering men det har liksom inte hunnits med.....
Dessa senaste dagar har bestått av umgänge med kompisar, missade samtal, nya kontakter, tränande, skrattade, shoppande och mycket mer!

Igår efter skolan drog jag och Stephie hem till mig för vi blev så sugna på att baka, det blev kladdkaka eller SKULLE BLI eftersom på något vis blev det fel (haha det brukar bli fel när Stephie är med :P NO OFFENCE!) så det hela såg mer ut som en kladdig-brun-gegga :P men god blev den och det var ju huvudsaken! Senare efter en japansk-sushi-middag så träffade vi Mela vid t-plan och vi vandrade runt tills vi tog t-banan hem från Mälarhöjden.
Senare på kvällenm ringde Madde och Rikard så vi pratade i mer än 2 timmar tillsammans - jag var som deras tolk... sen tvärsomnade jag för då var klockan sentsent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0