kvällen

Kvällen igår på min födelsedag blev verkligen lyckad! Tack tjejer :)
Innan alla kom så hade jag gjort iordning dipp och snacks och när de började rulla in vid 7 så blev allt roligt. Vi snackade om en massa nya (och gamla) saker som hänt, snackade lite skit och bara umgicks liksom.
Eftersom jag fyllde år (haha har typ sagt det 30 ggr nu men men.....) så hade alla med sig presenter till lilla mig. Jag fick filmerna Blood Diamond och Titanic, ett kaffeljus, ett läppglans, en badbomb (för jag <3 att bada), en nagelfil, en till film The Note Book (glömde den... :P), blommor och en jättefin bok som Stephanie hade fyllt med bilder och minnen från alla våra år tillsammans :) jag blev superglad för allting - thanks guys!  
Under kvällen blev det ganska mycket dricka också så ni får ha lite medkänsla för bilderna som kommer här nere!
(Det kommer även lite bilder från när jag och Stephanie färgade håret innan :P) enjoy everyone!

                       
  

TOPPENKVÄLL :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gud vilka hemska bilder på mig!
Nice kväll var det i alla fall! -Push and Lick

2008-02-03 @ 15:55:24
Postat av: sara

jaa, men vi har ju en anledning till att vara fula ;) you know what i mean!

2008-02-03 @ 16:02:12
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Sofia

Fin du var i din nya hårfärg :)

2008-02-03 @ 17:34:42
URL: http://millstones.blogg.se
Postat av: Madeleine

det har du alldeles rätt i! :D

2008-02-03 @ 19:04:32
Postat av: Melanie

Haha, ja en del bilder e ju inte dom finaste precis, men det va askul så det gör inget! :D

2008-02-03 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0