Läkarbesök

10.00 idag hade jag en inbokad tid med Dr. Ola i Liljeholmen så jag släpade mig upp vid 08.15 för att åka dit på ett läkarbesök. Anledningen är att jag har varit täppt i näsan i snart 4 månader och har använt nässpray i stort sett VARJE natt - vilket (jag vet!!) inte at bra för hälsan. Han sa åt mig att gå till labratoriet för att ta ett blodprov (som gick riktigt bra, och som tur var slapp jag "fingerblodprovet" och fick i armen istället  -SKÖNT) för att kolla om jag är allegisk mot något. Det som tyvärr misstänktes var katt :O OMG det får SÅ INTE vara sant. Vad ska vi göra med Bullen då liksom :( ? De tog mitt nummer och sa att de skulle höra av sig snarast möjligt så nu gäller det att hålla tummarna!

Vid 11.20 mötte jag upp Mela i Liljeholmen för vi skulle göra ett besök i stan. Vi kollade runt lite på Lagerhaus och så tog vi en fika på StenSture som är ett urmysigt café i Gamla Stan som ligger under marken och är från 1300-talet! Måste bara säga också att inne på Lagerhaus så körde jag och Mela igenom HELA Sanning&Konsekvens (Den Elaka Versionen) på plats. Riktigt skojj - ska nog ta och köpa den lite senare. Det är en kortlek och på varje kort står ett "uppdrag" eller en fråga som man MÅSTE utföra!
Vi drog sen vidare hem till Västertorp för att hyra film och gotta oss med lite godis till. Det fick bli filmen Vacancy (som jag redan sett med Stephie... men den är så bra!) och plockgodis. HAHA jag har fortfarande kvar lite som jag ska smaska på nu till de nya avsnitten av OTH som jag precis laddat ner.

Imorgon har jag inga direkta planer men ska höra med Stephie om hon har lust att hitta på något... eller kanske Jessica?! Förlåt för att jag inte ringde dig idag men min mobil har varit lite knas så det funkade inte :S
/S


Kommentarer
Postat av: Jessi

Haha what do you mean gurka? ;P
Jag ringer dig imorgon gulle!

2008-02-28 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0