sista kvällen som 16-åring...

... för efter idag så kommer jag att fylla 17 år och det känns jättebra! Jag har tjatat på alla om det här den senaste veckan så jag tror inte att någon har gått miste om vad som händer imorgon :P Mitt nyårslöfte som jag gav har inte direkt gått så bra men jag ska banne mig förändra det imorgon, på min födelsedag - se upp för då kommer ni möta den egentliga Sara ;)
Slutade skolan typ 2 timmar innan vanlig tid idag för engelskan var inställd... skönt! Efter skolan drog jag, Sandra, Stephanie och Amanda till donken vid Skanstull för att möta upp Axel som skulle fixa dricka till oss :) Sandras kompis Sia dök upp på donken också. Vi gav honom hans pengar och vi fick vad vi hade beställt :D Jag följde med Stephanie till Slussen för att sedan byta till gröna linjen mot Hagsätra för att möta upp mamma i Globen. I helgen blir det fest fest fest så vi behövde handla lite mat och snacks och så... och nu sitter jag här och väntar på att äggklockan ska ringa så att jag kan ta ut mina "kakor" ut ugnen som jag ska bjuda alla på, på min fest imorgon :)
Imorgon vid 2-tiden ska Stephanie komma över så ska vi färga våra hår (igen) för det mesta har gått ur och vi ska prova utan det röda denna gång! Härligt med lite förändring på tillvaron :)
Ikväll blir det nog en hemmakväll tillsammans med mamma och pappa, det var evigheter sen..... brukade alltid ha fredagkvällen som hemmakväll men ju äldre jag blev - så poff försvann det och jag är knappt hemma längre.

Imorgon när jag vaknar upp är jag 17 år och jag antar att jag kommer väckas med sång och frukost på sängen av mina underbara päron :) det enda jag vet i år att jag ska få är en ny mobil - Sony Ericsson K810i eller vad den nu heter... YEEEHA! Kommer nog bli många överraskningar under denna dag för sedan när tjejerna kommer så får jag ännu mer paket - GUD vad jag älskar att fylla år :) <3

Kommentarer
Postat av: steffh

...snarare den senaste Månaden! :D

2008-02-01 @ 17:58:13
Postat av: sara

överdriv inte lilla du ;) HAHAHA

2008-02-01 @ 18:04:54
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Maria

hoppas inga obehöriga läser din blogg nu angående om att du går ut rätt tydligt med att du ska ha fest. Det kan sluta i trubbel lilla gumman :/

2008-02-01 @ 23:00:35
URL: http://maria91.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0