2 veckor kvar

   

Alla längtar vi bort från tråkiga gamla kalla Sverige någon gång. Dessa bilder gör suget efter att resa ännu större. Efter skolan idag följde Stephanie med mig in till Globen för att hämta lite resekataloger på Resevaruhuset för i sommar ska vi åka till Grekland :) åhh, gud så skönt. Det var verkligen ett tag sen jag var där - 1994 var det senast om man ska vara exakt! Synd bara att man inte kan lite grekiska för de är ju då inte så bra på engelska där nere...

Helgen ser ganska fri ut, d.v.s att jag inte direkt har något inplanerat. Kanske blir det någon fest imorgon med lite kompisar :D men idag ska jag nog bara ta det lite lugnt. Ska ringa Stephanie ikväll så får vi väl se vad vi hittar på!

P.S
Om 2 veckor fyller jag år och då blir det fest för de närmaste :) yeeei - längtar!

Kommentarer
Postat av: sanna

syssling räknas väl till de närmaste? ;) haha känn ingen press ;)

2008-01-18 @ 18:18:30
Postat av: sara

haha DU är en av hedersgästerna fattar du väl? love

2008-01-18 @ 18:43:32
URL: http://martinsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0