25/1

Alltså jag har haft lite att göra i helgen så jag har inte hunnit uppdater så bra men här kommer lite om i fredags:
Efter skolan som slutade vid 14.30 så drog jag och Stephanie in till stan för att shoppa lite. Vi båda hade just fått pengar just då så vi kände att shopping - det var ett tag sen! Vi vandrade runt ett bra tag och det köptes tröjor och fika. När klockan började bli runt 16.50 så följde jag med Stephanie till t-banan innan jag gick upp till Hötorget för att möta mamma och pappa. Vi skulle nämligen gå och äta på restaurangen Grodan innan vi skulle till Kulturhuset för att se teatern Figaros bröllop. Pjäsen var riktigt rolig, tyckte mamma och jag i alla fall!
Innan teatern började så ringde Jessica och undrade om vi kunde ses men jag kunde ju inte - fuck! Hade verkligen varit nice att träffa henne. Kanske ville hon prata lite om flytten som skedde i helgen... men det får vi ta igen en annan gång!
Lyckad fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0