En dag med Melanie

Ja, rubriken säger väl det mesta om den här dagen... vi hade lovat varandra att gå upp klockan 10 och när min klocka ringde vid 10 så var jag verkligen ybertrött så jag snoozade runt i nästan en halvtimme, sen fick jag dåligt samvete och skrev ett förlåt-sms till Melanie som verkade vara i samma situation - SKÖNT! Jag gjorde mig i ordning och ringde sen henne. Vi träffades kanske 20 minuter senare på perrongen till Hägerstensåsen och sen tog vi en prommis hem till henne för att ta det lite lugnt. Vi snackade en hel del och vi kollade även på filmen Candyman som vi har snackat om att vi ska göra. Den var lite läskig faktiskt men inte JÄTTE liksom... lagom ;)


image70 image71 image72 image74

Till lunch blev det nudlar och det blev det även till middag som jag också åt hos Melanie, men till middagsnudlarna så tillkom även kyckling-bollar (hade aldrig ätit det innan men det var gott haha) och grönsaker. Nu sitter vi i hennes rum och jag knappar lite vid hennes nya dator som hon fick i julklapp :D vi ska lite senare kolla på en film till, som jag redan sett, som heter Panic Room och den är verkligen nervpirrande. Ni som sett den vet vad jag menar :P känner att jag behöver en sen kväll med trevligt umgänge!
Vi var ute en hel del också och då passade vi på att waffla :)
GOD KVÄLL FOLK


Kommentarer
Postat av: Melanie

hade en mysig och rolig dag me dig :) tack för det gumman

2008-01-03 @ 02:19:16
Postat av: Sara

naw tossan :) det är alltid roligt med dig! tack själv!

2008-01-03 @ 02:35:49
URL: http://martinsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0