sjukling

Här sitter jag framför datan - helt snorig, i pyjamas, smutsigt hår och med en jobbig hosta. Tog precis en tablett så vi får väl hoppas att det hjälper. Usch, det är verkligen inte nice att vara sjuk! Vaknade när min klocka ringde vid 6.30 imorse och upptäckte att jag var halvdöv och kunde knappt andas... messade Stephanie att jag inte kommer idag för vi skulle ha gymmat efter skolan idag egentligen, men det får vi ta en annan dag :)

I alla fall så träffade jag Maria efter skolan igår. Hon verkade gått lite vilse på väg mot min skola för att möta mig. Hon kom upp från hamnvägen och såg lite förvirrad ut - gumman :P haha! Vi drog oss i alla fall mot Stureplan för att ta en fika på EspressoHouse. Jag var så gott som vrålhungrig eftersom jag inte ätit någon lunch i skolan (äckligt och filen var slut!) så för mig blev det en räkmacka och för Maria blev det någon god kaffedrink. Den såg god ut i alla fall ;) Vi pratade om allt möjligt och det var verkligen härligt att träffa henne igen!
Vi bytte också våra vääääääääääldigt försenade julklappar och jag fick ett sjukt snyggt armband och två supersöta ljushållare i brunt, grönt och guld (passar in perfekt i mitt rum) som jag redan har invigt :P

Just nu blev jag jättesugen på kladdkaka så jag ska ta och kolla om vi har alla ingredienser till det och börja baka :) Det var längesen och jag tycker det är roligt haha! Synd för er - ni får inte smaka *lipa*


Best Friends Forever, right?

Kommentarer
Postat av: sandra

KRYA PÅ DIG SÖT :D

2008-01-22 @ 17:58:58
URL: http://saandrajohansson.blogg.se
Postat av: Maria

forever and ever

2008-01-24 @ 09:32:44
URL: http://maria91.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0