skönaste veckan på länge

Alla fruktade vi vecka 2 som sas skulle bli den jobbigaste. Grejen är ju att man har alltid i alla tider varit ledig från skolan vecka 2 - alltså haft ett 3 veckors lång lov men nähä tydligen inte i år! Jobbigt, men som tur var visade sig veckan vara skönare än någon annan. Ser ut såhär:
Måndag - sovmorgon till 10.00 och slutade sen 14.30 (i vanliga fall 16.00)!
Tisdag - sovmorgon till 10.00 och slutade sen 14.30 (vanlig tid
Onsdag - veckans mirakel - VI ÄR LEDIGA :) hur skönt är inte det liksom?
Torsdag - börjar någon gång vid 1 och slutar vid 16.00
Fredag - sovmorgon till 10 och slutar som vanligt vid 16.00 (tror jag :P)

Idag då - jag, Stephanie och Sandra hade riktigt roligt i skolan och det skrattades en hel del. Efter skolan hade vi sällskap med Sandra mot Hagsätra för vi skulle till Högdalen för att köpa gymkort. Skönt att komma igång med träningen. Det gick bra och kortet kostade 350 :- för 10 ggr. Ganska bra pris tycker jag!
Kan berätta lite mer om vad jag gjort i veckan i nya inlägg ;) datan cpade sig (IGEN SOM VANLIGT - så allt försvann om denna dag... orkar inte sammanfatta allt igen......) så jag skriver nya inlägg!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0