stupid

Min väckarklocka ringde vid 07.30 men jag var alldeles för trött att gå upp då jag jag snoozade vidare till 08.00 för då var det dags att äta en ordentlig frukost och packa gymväskan för att senare dra till Högdalen för att gymma med Stephanie. Det var riktigt jobbigt idag, så efter ett tufft träningspass blev det en sval dusch och sen bege sig vidare till skolan. Började vid 1 så man kan säga att det var en riktigt skön dag - det enda vi typ skulle göra idag var att få veta lite slutbetyg i vissa 50-poängskurser från HT. Det blev följande resultat för min del:

Turism  - MVG
Administration - MVG
Försäljning & Service - VG
(inget att direkt klaga över om du frågar mig :P )

Efter skolan följde Stephanie med mig till stan för att kolla på skor, men de skorna som vi ville kolla på OCH senare kanske köpa har typ utgått - FUCK!
Stephanie drog hem och jag stannande kvar för att vänta på Sanna som kom från skolan... vi gick runt ett tag tills vi gick in på Sandy's och åt middag eller vad man ska kalla det. Det blev en submarine kyckling-curry för båda och medan vi åt så pratade vi om allt från resan (hon var i USA samtidigt med mig), kärleken, nyår, shopping, problem och lite skola såklart. Var verkligen skönt att träffa henne och gud så brun hon var... min solbränna har börjat gå bort men än finns det mycket kvar :P Vi skildes åt i Slussen och jag tog bussen hem efter att ha fått skoskav i mina favoritskor. USCH! Väl hemma nu sitter jag lite vid datan och ska snart stänga ner för att kanske dra ut eller kolla på någon film :)

Dagens mening  -  "
Men va faaaaan!"
Stephanie och Sandra vet vad jag menar HAHA

P.S
Min data är sjuk i hårddisken!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Slutbetygen vart ju jättebra! :D

2008-01-10 @ 20:01:39
Postat av: Sara

thank's :)

2008-01-10 @ 21:50:15
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: anna

min duktiga syster :)
I LOVE YOU ♥

2008-01-12 @ 21:35:41
URL: http://wooonderful.blogg.se
Postat av: Sara

naaw, va söt du är anna :)
miss you SOOO much!

2008-01-13 @ 15:26:26
URL: http://martinsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0