Tråkig söndag

Snart måste jag börja dra mig till busshållplatsen för att sätta mig på buss 147 till Liljeholmen. Jippi, en bit på vägen till mitt roliga jobb - NOT! Ibland känns det så jobbigt att dra iväg till kungsgatan för att sitta i telefon i 4 timmar, men men upp med hakan - man får ju betalt.

Igår drog jag och Stephanie till gamla Tully's och tog varsin milkshake - det avr ett tag sen nu och vi kände att vi behövde prata över en milkshake så Tully's blev det. Efter det hade vi filmkväll hos mig (haha vi kom inte på ngt annat + att det är myyyssssss). Vi såg filmen Vacancy som verkligen överraskade oss. En gång tidigare har vi sett en sån här film och det var When a stranger calls och den var också väldigt spännande. Vacancy handlade om ett par som tog in på ett ruffigt motel för att deras bil gått sönder. Men det visar sig vara värsta mardrömmen eftersom ägaren och hans medhjälpare försöker iscensätta allt till en skräckfilm. Fy, vi skrek minst ett par gånger var. SE DEN FAN :)

Ikväll efter jobbet kanske jag träffar Stephanie, för plugga matte till provet imorgon känns inte så great. Btw, på fredagslektionen när vi hade matte gick vi igenom allt och lite till så det känns bra! Hoppas det går bra också ;)
Nu måste jag äta en snabblunch innan jag ska dra.
tjing.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jag tror jag kommer imorgon :D
saknar dig med!

2008-01-20 @ 20:36:58
URL: http://saandrajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0