minusgrader

Ute är det minusgrader och sol, det perfekta vintervädret egentligen - men hallå nu vill jag ha sommar! Tror inte heller att jag är ensam om att känns så! Vaknade imorse av att jag hostade som fan. Inte roligt... gick in och la mig hos mamma som blev tvungen att ligga och lyssna på mitt oväsen. Vi bestämde att jag skulle stanna hemma, idag också! Usch, har bara varit i skolan en enda dag denna vecka och nu är det liksom lov! Eller efter idag i alla fall....

Alldeles nyss så fick vi tillbaka strömmen efter drygt 1 timmes strömavbrott... jag messade lite folk som föreslog lite olika saker. Jessica, som jag ska träffa senare idag, föreslog att jag skulle spela spel med Bullen så det gjorde jag. JAG VANN HAHA ;) Har även haft lite kontakt med Stefan, Mela och Stephanie :) härliga människor det där!
Nu ska jag gå och tvätta håret och klä på mig, för när som helst kanske Jessica ringer och då vill jag vara klar liksom! Måste även måla om lacket från igår... usch det blev jätteilla... men jag får skylla på att jag var trött :P
MAVALA!

image244

Kommentarer
Postat av: Melanie

Du e ganska härlig själv haha ;) Hade jättekul med dig och Lillen ikväll också

2008-03-20 @ 23:53:03
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Anonym

du är inte ensam om att vilja ha sommar! men själv åker jag till Spain om 12 dagar :)

2008-03-22 @ 10:18:23
URL: http://gloriousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0