old times

Amy Winehouse är en såå skön människa alltså, sitter just nu och lyssnar sönder hennes låtar rehab och tears dry on their own :) 

Skoldagen, som inte direkt började bra eftersom min spanskalärare var sjuk så det resulterade i en 2 timmar lång håltimme - vilket ledde till att jag lunchade hemma hos Stephanie innan vi åkte tillbaka till skolan (igen), var hyfsat okej. På turismen snodde de som höll lektionen vår plan så vår lektion som jag, Sandra och Stephanie ska hålla vecka 15 måste omplaneras. Efter skolan tåg jag buss 165 från Liljeholmen för jag skulle möta upp Maria i hennes lägenhet. Hon har nyligen inrett sin pappas rum (som hon fick i 17års present) och hon ville att jag skulle få se resultatet bland de första, sötan! Det blev verkligen jättefint, finare än väntat! Maria lagade varsin chailatte (?) och sen satt vi och snackade vid deras köksbord tills hon var tvungen att åka till stallet och jag tog bussen hem.

När jag kom hem berättade mamma att VI hade vunnit på våra premieobligationer och att det satt fräscha pengar på mitt konto sen i måndags... hon ville att jag själv skulle upptäcka det men efter 4 dagar sprack det haha. 1800 :- sitter nu och väntar på att bli använda, men nu när jag äntligen har pengar ska jag ta och spara lite :) verkligen härliga nyheter för min del för pengar är något jag alltid behöver! Tralala lycko mig

Kommentarer
Postat av: Maria

klart att du ska vara en av de första girlie! Bra att du gillade det och mitt bröd samt chailatten ;) Saknar dig redan vi får ses inom mycket snar framtid! Love you

2008-03-15 @ 07:01:55
URL: http://maria91.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0