Snacka om diss

Idag var det verkligen ödets dag.
Allting gick åt skogen men det kanske var meningen? Jag hade för några dagar sen varit inne på JuditsHornsgatan för att kolla in deras läckra kläder och även hittat ett par ascoola bruna-mocka-kilklack-skor som jag vill vill vill ha, så idag bestämde jag mig för att dra dit in för att köpa de. Det är ju, som ni vet, alltid roligare att åka tillsammans med någon härlig vän så jag gick laget runt men det var ingen som kunde följa med mig. Jag frågade alla tänkbara men icke sa nicke. Mela var ute hos sin pappa, Stephie på fotografering, Ella kunde inte, Jessica orkade inte, Maria tapetserade sitt rum, Sarah var i Bollnäs, Mamma orkade inte och Ullis hade feber. Så jag åkte in själv och till min stora fasa så har den härliga butiken stängt p.g.a renovering - just idag! Typiskt! Men för att dämpa min sadness så gick jag in i ett flertal andra affärer och provade en hel del skor som jag kanske också ska köpa :)

När jag sedan var på väg hem så kom det fram en asskön kille till mig som hette Gerry och han ville tydligen dejta mig senare idag, men nejnej så kommer det inte bli! Vi pratade lite och han tyckte jag var snygg haha, fast han var dock runt 30 så det blev inget mer med det! Stackarn står säkert och väntar där på mig för jag råkade säga att jag kunde möta honom vid zinken vid 8 :S

Det jag missat och skriva om är min lilla dejt med Andreas i fredags. Han bjöd mig på TacoBar och sen gick vi på bio och såg filmen Vantage Point - som var väldigt bra! Tack för den kvällen :)
Annars har det väl inte hänt så mycket mer som är värt att skriva om här. Eller jo, idag var Stephie på fotografering hos ModelHouse och kolla gärna in hennes bilder på bilddagboken (kolla min länk!). Min favoritbild är i alla fall den nedan...

Är hos Mela just nu och vi ska kolla på skräckfilm med hennes mamma Pia :) Vi ska se 1408 som jag i och för sig redan sett men men... den var ganska bra och jag minns inte heller allt så det är ju bra! ciao!

 

P.S
Denna vecka kommer ModelAgency höra av sig om modelluttagningen som jag var på så vi får hålla tummarna!
Tack Stephie för att du tipsade om mig till ModelHouse för OM jag inte blir uttagen i den ena så blir det en plåtning i vilket fall som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0