uppe med tuppen

Idag satte och min väckarklocka på halv 8 men jag låg och snoozade ett bra tag så vid lite över 8 kom jag upp. I natt drömde jag en aswired dröm. Det var jag och Mela som sprang på t-banespåren och sen kom tåget och Mela hann inte riktigt springa undan så tåget körde över hennes ena fot så den gick av... hon skrek men sen tryckte hon fast den igen. Sen var det något om en prinsessa som vi skulle rädda så vi hittade två hästar i skogen som vi hoppade upp på och red barbacka efter bovarna... det var ashärligt däremot! Har alltid velat ha en häst som man kan rida på när man vill :)

Snart ska jag gå till skolan och ha spanska, turism&resor och samhälle då vi har prov. Har läst in alla G-frågor som jag kan (nästan alla :P). Stephanie och jag får väl ta och rårepetera innan lektionen för att kanske trycka in de man inte kan precis innan - bra taktik va?
Sen blir dagen supernice -> träning, talangjakt och solning :)

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Svar: ja, och nu får jag nog säga god eftermiddag istället ;D haft en bra dag? :)

2008-03-06 @ 16:55:56
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: anna

jaha och vem är det som fyller 17 år idag da den 6 mars?

...

..........

inte ens ett litet mail....

2008-03-07 @ 00:36:12
URL: http://wooonderful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0