det börjar närma sig nu...

nu är det inte många skoldagar kvar till skolavslutningen och herre min gud va skönt det ska bli asså :)
turismprovet är precis avklarat och det gick bra, förutom att jag idiotförklarade migsjälv när jag skrev att thailands största ö var kho samui istället för phucket. jag har ju fan varit där!!! illa sara, illa!!! men livet går vidare ändå :P
efter skolan idag skulle jag och stephanie ha gymmat men så blev det inte eftersom min dumma fot har svullnat upp efter helgens LÅNGA promenad (3mil :D) så det får vi ta igen en annan dag! istället blir det chill med jessica med en picknickkorg, solskydd och SOLEN själv :) det tackar men inte nej till direkt!!!

jag skriver mest i min andra (ärligare och roligare) blogg, därför hinner jag inte med denna.... bara så ni vet <3

Kommentarer
Postat av: Maria

varför har inte jag hört talas om den andra bloggen? länka tack!

2008-05-30 @ 13:46:10
URL: http://maria91.webblogg.se
Postat av: Anonym

kan man få veta den andra bloggen tack?!

2008-06-08 @ 18:20:40
URL: http://gloriousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0